Zaznacz stronę
naprawa iPad 2/3/4 cennik

Kilka słów o… iPad 2 / 3 / 4

Pod nazwą iPad kryją się tablety produkowane przez Apple. Pierwsza ich generacja pojawiła się na amerykańskim rynku 3 kwietnia 2010 roku.Na Zachodzie swój debiut miał 28 maja, a do Polski oficjalnie zawitał 30 listopada.

Wyposażony był w duży ekran o przekątnej 9,7-cala, a 80 dni po premierze sprzedał się w liczbie ponad trzech milionów. Ciekawostką, którą zdradził niedługo po premierze urządzeń Steve Jobs jest fakt, że iPady były zaprojektowane jeszcze przed iPhone’ami.

Sukces urządzenia sprawił, że Apple postanowiło 11 marca 2011 wrócić z drugą generacją iPada. W roku 2012, odpowiednio w marcu i październiku pojawiły się trzecia i czwarta generacja iPadów. Amerykański gigant stawiał na wydajność i to na niej skupiał się przy każdej kolejnej generacji montując szybsze procesory oraz implementując więcej pamięci RAM. iPad doczekał się w sumie czterech generacji, a jego następcą został iPad Air, który zadebiutował w październiku 2013 roku.

Naprawa iPad 2, iPad 3, iPad 4 cennik

 

UsterkaKoszt naprawyCzas naprawyGwarancja
Wymiana zbitej szyby250 zł4 dni robocze6 miesięcy
Wymiana wyświetlacza350 zł4 dni robocze6 miesięcy
Wymiana wyświetlacza i zbitej szyby500 zł4 dni robocze6 miesięcy
Czy montowane części są oryginalne?

Naprawy wykonujemy głównie na oryginalnych podzespołach. Oczywiście istnieją wyjątki, jeśli dana część nie jest dostępna w oryginale, to proponujemy wykonanie usługi na zamienniku (starsze modele iPhone’ów oraz obudowy).

Każda usługa na stronie jest opisana i jest uwzględnione, czy jest to oryginał, czy zamiennik. Taką informację można uzyskać podczas każdej próby kontaktu z nami (telefonicznie, mailowo, na czacie, osobiście).

Ponadto, dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem do naprawy w Polsce.

Czy kontakty/dane zapisane w telefonie zostaną skasowane?

Podczas napraw uszkodzeń mechanicznych dane nigdy nie są zerowane.

Zalecamy jednak wykonać kopię zapasową, ponieważ serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych z telefonu, ani dalszych strat, które w wyniku tego mogą nastąpić.

Jak mogę dostarczyć urządzenie do serwisu?

Urządzenia do naprawy przyjmujemy w naszych punktach stacjonarnych. Kliknij, aby zobaczyć adresy.

Jeżeli nie są Państwo z okolic Poznania, Wrocławia lub Krakowa, to zapraszamy do skorzystania z formularza wysyłkowego z opcją darmowej wysyłki i dostawy door-to-door. Cena pozostaje taka sama.

Czy można dostarczyć urządzenie "w częściach"?

Podejmujemy się naprawy urządzeń dostarczonych w częściach do naszego serwisu.

Czas takich napraw jest wydłużony ze względu na dokładnie przetestowanie urządzenia, aby zapobiec wszelkim niedogodnościom.

Mogą wystąpić dodatkowe dopłaty, lecz zawsze informujemy o tym wcześniej.

Jak długo trwa naprawa urządzenia?

Drobne naprawy dokonywane są od ręki w przeciągu 30 minut – 1 godziny. Ponad 98% napraw dokonywanych w naszym serwisie realizowane jest w ciągu 24h.

W przypadku opóźnienia zostaną Państwo poinformowani mailowo lub telefonicznie o takiej sytuacji.

Zapraszamy także do sprawdzania statusu zleceń online na naszej stronie.

Czy dostanę gwarancję na wykonaną naprawę?

Na wszystkie części oraz usługi udzielamy 3-6 miesięcy gwarancji.