Zaznacz stronę
naprawa iphone 6s plus

iPhone 6S Plus – ukochanego urządzenia nigdy zbyt dużo

We wrześniu 2015 roku Apple zaprezentowało światu dwa nowe smartfony. Podstawowym modelem został iPhone 6S, a wraz z nim ukazał się również większy wariant oznaczony „Plusem”.  Oba urządzenia były bardzo podobne do reprezentantów poprzedniej generacji. Najbardziej charakterystyczną zmianą było umieszczenie pasków antenowych w poprzek tylnego panelu. Metalowa rama została pokryta chropowatą teksturą, aby urządzenie lepiej trzymało się w dłoni. Projektanci wprowadzili na rynek również nową wersję kolorystyczną utrzymaną w stonowanym odcieniu różowego złota.

Czym różnił się iPhone 6S Plus od mniejszej wersji?

Z pozoru mogłoby się wydawać, że większy model powinien stanowić wersję premium. Polityka Apple jest jednak nieco inna. Wydania z „Plusem” stanowią po prostu odpowiedź na potrzeby użytkowników, którzy preferują smartfony o większych gabarytach. Chodzi tutaj przede wszystkim o zapewnienie komfortu klientom posiadającym konkretne wymagania. W specyfikacji rzadko zdarzają się diametralne rozbieżności, choć w przypadku premier z 2015 roku warto wskazać na kilka różnic. Przede wszystkim iPhone 6S Plus został wyposażony w większy wyświetlacz, którego przekątna wynosi 5,5 cala. Ponadto ekran pracuje na rozdzielczości 1080 x 1920, a piksele zostały bardziej zagęszczone. Wyżej wymienione czynniki sprawiają, że urządzenie będzie pożerać więcej energii. W związku z tym twórcy osadzili w środku znacznie większą baterię, która wedle relacji ma zapewniać dłuższy czas pracy w jednym cyklu.

 

Czy iPhone 6S Plus wciąż nadaje się do używania?

Od premiery smartfona minęło już kilka dobrych lat. W świecie technologii to szmat czasu, więc rzeczywistość zmieniła się o 180 stopni. Obecnie królują sześciordzeniowe i ośmiordzeniowe bezramkowe bestie wyposażone w kilka obiektywów o zróżnicowanych właściwościach. Jeżeli wspomniane walory nie są dla Ciebie niezbędne, to z powodzeniem możesz pozostać przy swoim starym dobrym modelu iPhone 6S Plus. Na jego korzyść przemawia również fakt, że wciąż znajduje się w grupie produktów objętych regularnym wsparciem producenta. Apple dba o to, by najnowsze wersje aplikacji nie obciążały zanadto wydań dysponujących mniejszą mocą obliczeniową. Dzięki temu system operacyjny wciąż powinien sprawować się bez zarzutów.

 

Twój iPhone 6S Plus został uszkodzony? Czas na akcję ratunkową

Po gwarancji producenta zapewne nie ma już śladu, dlatego wsparcie może zaoferować serwis iPhone. iClinica świadczy kompleksowe usługi obejmujące naprawę niemal wszystkich urządzeń wyprodukowanych przez Apple. Wymiana wyświetlacza iPhone 6S Plus jest jednym z punktów, które możesz znaleźć w naszej ofercie. Warto się tym zająć, ponieważ pęknięty ekran nie wygląda zbyt estetycznie, a przede wszystkim utrudnia korzystanie z urządzenia. Wymiana szybki iPhone 6S Plus może sprawnie przywrócić komfort użytkowania.

Po kilku latach pojemność akumulatora może spaść na tyle, że konieczne jest ponowne ładowanie w ciągu dnia. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Aby nie pozostawać z wiecznie rozładowanym smartfonem, warto zastanowić się nad wymianą baterii iPhone 6S Plus. Cena nie jest wygórowana, a samą operację można wykonać błyskawicznie w jednym z naszych salonów.

W kontekście wysłużonej baterii warto również wspomnieć o usterkach związanych z gniazdem Lightning. W efekcie proces ładowania bywa przerywany albo w ogóle nie może się rozpocząć, ponieważ smartfon nie wykrywa podłączonego przewodu. Oznacza to, że wejście zostało uszkodzone i konieczna będzie wymiana złącza ładowania iPhone 6S Plus. Jeśli potrzebujesz specjalistycznego wsparcia, urządzenie możesz przesłać pocztą albo przynieść do jednego z oddziałów stacjonarnych.

Czy montowane części są oryginalne?
Naprawy wykonujemy głównie na oryginalnych podzespołach. Oczywiście istnieją wyjątki, jeśli dana część nie jest dostępna w oryginale, to proponujemy wykonanie usługi na zamienniku (starsze modele iPhone’ów oraz obudowy).

Każda usługa na stronie jest opisana i jest uwzględnione, czy jest to oryginał, czy zamiennik. Taką informację można uzyskać podczas każdej próby kontaktu z nami (telefonicznie, mailowo, na czacie, osobiście).

Ponadto, dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem do naprawy w Polsce.

Czy kontakty/dane zapisane w telefonie zostaną skasowane?
 

Podczas napraw uszkodzeń mechanicznych dane nigdy nie są zerowane.

Zalecamy jednak wykonać kopię zapasową, ponieważ serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych z telefonu, ani dalszych strat, które w wyniku tego mogą nastąpić.

Jak mogę dostarczyć urządzenie do serwisu?
Urządzenia do naprawy przyjmujemy w naszych punktach stacjonarnych. Kliknij, aby zobaczyć adresy.

Jeżeli nie są Państwo z okolic Poznania, Wrocławia lub Krakowa, to zapraszamy do skorzystania z formularza wysyłkowego z opcją darmowej wysyłki i dostawy door-to-door. Cena pozostaje taka sama.

Czy można dostarczyć urządzenie "w częściach"?
Podejmujemy się naprawy urządzeń dostarczonych w częściach do naszego serwisu.

Czas takich napraw jest wydłużony ze względu na dokładnie przetestowanie urządzenia, aby zapobiec wszelkim niedogodnościom.

Mogą wystąpić dodatkowe dopłaty, lecz zawsze informujemy o tym wcześniej.

Jak długo trwa naprawa urządzenia?
Drobne naprawy dokonywane są od ręki w przeciągu 30 minut – 1 godziny. Ponad 98% napraw dokonywanych w naszym serwisie realizowane jest w ciągu 24h.

W przypadku opóźnienia zostaną Państwo poinformowani mailowo lub telefonicznie o takiej sytuacji.

Zapraszamy także do sprawdzania statusu zleceń online na naszej stronie.

Czy dostanę gwarancję na wykonaną naprawę?
Na wszystkie części oraz usługi udzielamy 3-6 miesięcy gwarancji.

Szanowni Klienci❗️

Informujemy, że wszystkie nasze serwisy pozostają otwarte. 


W trosce o Nasze wspólne zdrowie i komfort w związku z #COVID19 wprowadziliśmy nową usługę z darmowym kurierem miejskim, dzięki której możliwa jest naprawa bez wychodzenia z domu.

Wystarczy zadzwonić na naszą infolinię i zlecić naprawę.