Blog
iClinicaPath BlogPath iPhonePath Jak wyłączyć blokadę iCloud?

Jak wyłączyć blokadę iCloud?

iCloud to autorskie oprogramowanie producenta Apple, które bezpiecznie przechowuje zdjęcia, nagrania wideo, dokumenty, utwory muzyczne, aplikacje i inne dane synchronizując je na wszystkich urządzeniach tej marki. Dzięki temu możesz w bardzo prosty sposób udostępniać swoje zdjęcia, kalendarze, położenie i wiele więcej. Są jednak osoby, które nie chcą korzystać w tej funkcji.

W Sieci można napotkać się na bardzo częste pytania dotyczące kwestii wyłączenia blokady iCloud na smartfonach firmy Apple. Oczywiście istnieją skuteczne metody, by tego dokonać. Należy pamiętać, że blokada ta jest bardzo zabezpiecza nasz telefon. Chroni ona urządzenie przed kradzieżą i powoduje, że jedynie prawowity posiadacz telefonu ma możliwość, by go odblokować i aktywować. Dzięki takiej funkcji, jak Find My Apple użytkownik, któremu skradziono iPhone ma sposobność, by zdalnie usunąć wszelkie dane, które się na nim znajdują oraz dokonać skutecznej lokalizacji urządzenia.

Rzecz jasna, gdy posiadamy więcej niż jedno urządzenia od firmy Apple, nie musimy wyłączać blokady na wszystkich sprzętach, tylko wybrać ten jeden, z którego ma zostać usunięta.

Są dwie najwygodniejsze metody, by to zrobić:

 

Z poziomu naszego iPhone’a

  1. Z menu wybieramy folder Narzędzia, a potem przechodzimy w Ustawienia
  2. W ustawieniach szukamy, a następnie wybieramy pozycję iCloud
  3. Na dole znajduje się opcja Wyloguj się, klikamy w nią i następnie potwierdzamy
  4. Na końcu dostajemy zapytanie, o to, czy chcemy zachować swoje dane na telefonie, czy pozbyć się ich z urządzenia. Wybieramy zgodnie z naszą wolą.

 

Z poziomu przeglądarki internetowej

  1. Udajemy się na stronę http://icloud.com
  2. Logujemy się do konta połączonego z urządzeniem, w którym chcemy wyłączyć blokadę iCloud.
  3. Następnie dojdzie do weryfikacji urządzenia, musimy przepisać otrzymany kod i kontynuować.
  4. Klikamy w pozycję Znajdź
  5. Wyświetli nam się mapa, wybieramy widniejącą na niej opcję Wszystkie urządzenia
  6. Pojawi nam się lista, z której należy wybrać sprzęt, któremu chcemy usunąć blokadę.
  7. Jeżeli dane urządzenie jest nieaktywne (wyświetla się na szaro) – wybieramy opcję Usuń z konta

Podobne artykuły
Ekrany OLED Apple
Ekrany OLED w urządzeniach iPhone
OLED, QLED, MiniLED, LCD – to wszystko rodzaje matrycy odpowiadającej za generowanie obrazu na ekranie. Choć na pierwszy rzut oka te terminy wydają się bardzo enigmatyczne, warto poświęcić im odrobinę więcej uwagi. Dzięki temu staniesz się bardziej świadomym klientem i będziesz w stanie ocenić potencjał sprzętu przy okazji kolejnych zakupów. W przypadku produktów Apple często … Czytaj dalej Ekrany OLED w urządzeniach iPhone
Path
iPhone kolekcjonerski
iPhone kolekcjonerski  – stare telefony Apple, które mogą być warte fortunę
Najpopularniejszym urządzeniem w ofercie Apple jest iPhone. Już od pierwszej generacji stanowi on symbol innowacji i niezawodności. Choć inauguracja serii miała miejsca w 2007 roku, czyli 17 lat temu, w branży technologicznej to jak cała wieczność. Nie ma też ani krzty przesady w stwierdzeniu, że przedstawienie tego modelu stanowiło przełomowe wydarzenie. Występ Steve’a Jobsa do … Czytaj dalej iPhone kolekcjonerski  – stare telefony Apple, które mogą być warte fortunę
Path
Kalendarz świąt iPhone
Używanie kalendarza świąt na iPhonie, Macu i iPadzie
Elektroniczny kalendarz stanowi nieodłączny element niezbędnika ludzi zorganizowanych. Umiejętne zarządzanie czasem jednak nie tylko usprawnia wypełnianie swoich obowiązków, ale również umożliwia znalezienie więcej przestrzeni na życie prywatne. Okazuje się, że iPhone posiada natywną funkcję przypominającą o rozmaitych świętach. Dzięki temu będziesz w stanie zawczasu przygotować się do celebracji albo zaplanować dzień ustawowo wolny od pracy. … Czytaj dalej Używanie kalendarza świąt na iPhonie, Macu i iPadzie
Path

Komentarze do wpisu


      1. coment

        A ja mam przypadek taki, że pracownik na firmowym iPadzie założył konto, ale już u mnie nie pracuje i twierdzi, że nie pamięta hasła.

        1. iclinica-logo-blue

          Dzień dobry,

          jeśli ma Pan dokument potwierdzający własność urządzenia, to może Pan zgłosić taką sprawę w autoryzowanym serwisie Apple i wtedy przejść procedurę. Jest to do zrobienia!

          Hasło zawsze można przypomnieć (pracownik jest w posiadaniu maila), a jeśli nie to także można także pociągnąć byłego pracownika do odpowiedzialności.

          1. coment

            dzien dobry mam pytanie zalozylam siebie jakiś czas temu blokade aktywacji. a wczoraj rabic reset tel. pokazalo mi sie ze musze podac nick aktywacycny icloud nie pamietam go 🙁
            czy ktos mi pomoze:(

          2. iclinica-logo-blue

            Dzień dobry,

            istnieje kilka “trików” w jaki można sprawdzić tzw. Apple ID.

            Przede wszystkim zazwyczaj Apple ID to adres e-mail, stąd też spróbuj się zalogować do iCloud za pomocą wszystkich znanych adresów e-mail.

            Kolejna opcja:
            – Na stronie konta Apple ID
            – Otwórz stronę konta Apple ID i kliknij opcję Nie pamiętasz Apple ID lub hasła.
            – Gdy zostanie wyświetlone polecenie wprowadzenia identyfikatora Apple ID, kliknij opcję Nie pamiętasz swojego Apple ID, możesz go wyszukać.
            – Wprowadź swoje imię, nazwisko i adres e-mail. Jeśli wprowadzisz niepoprawny adres e-mail, możesz spróbować ponownie.

            Kolejny sposób, to sprawdzanie wcześniejszych zakupów w aplikacji iTunes, a więc jeśli zostało cokolwiek zakupione, to można sprawdzić AppleID w programie iTunes na komputerze.

            – Otwórz aplikację iTunes.
            – Kliknij jeden z zakupów. Swoje zakupy znajdziesz w bibliotece.
            – Wybierz kolejno opcje Edycja > Informacje.
            – Kliknij kartę Plik.
            – Przejdź do informacji: zakupione przez. Wyświetlony zostanie identyfikator Apple ID, którego użyto do zakupu tej rzeczy.

            Źródło: https://support.apple.com/pl-pl/HT201354

  1. coment

    Brat mi zakładał na moim tablecie nowego iclouda i maila. I zapomniał wszystkie hasła i zabezpieczeńia. Ja podjęłam za wiele prób i zablokowałam iclouda.
    Co mam teraz zrobić ?
    Proszę o pomoc!!!!!!!🙏🏻😊🙏🏻

Dodaj komentarz

Twoja ocena

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Konsultant online