W sytuacji, gdy zbyt wiele razy z rzędu wprowadzisz błędny kod na urządzeniu z systemem iOS, urządzenie zostanie zablokowane i pojawi się komunikat o jego zablokowaniu. Jeśli pojawia się komunikat „Połącz z iTunes”, to mamy dla Ciebie proste rozwiązanie. Wystarczy wprowadzić urządzenie w tryb awaryjny i uaktualnić oprogramowanie za pomocą komputera – niezbędne będzie posiadanie najnowszego programu iTunes.

Jeśli widać ekran „Połącz z iTunes”, ponownie uruchom podłączone do komputera urządzenie za pomocą:

  • iPad Pro – Naciśnij i szybko puść przycisk zwiększania głośności. Naciśnij i szybko puść przycisk zmniejszania głośności. Naciśnij i przytrzymaj przycisk górny, aż rozpocznie się ponowne uruchamianie urządzenia. Nie puszczaj przycisku górnego, aż urządzenie przejdzie w tryb awaryjny.
  • iPhone 8 i nowsze – Naciśnij i szybko puść przycisk zmniejszania głośności. Następnie naciśnij przycisk boczny i przytrzymaj go, aż pojawi się ekran „Połącz z iTunes”.
  • iPhone 7 / iPhone 7 Plus – Jednocześnie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny oraz przycisk zmniejszania głośności. Trzymaj je naciśnięte, aż pojawi się ekran „Połącz z iTunes”.
  • iPhone 6s i wcześniejsze, iPad – Jednocześnie naciśnij przycisk Początek oraz przycisk górny (lub boczny). Trzymaj je naciśnięte, aż pojawi się ekran „Połącz z iTunes”.

Jeśli po ponownym uruchomieniu ekran „Połącz z iTunes” pojawi się nadal, będziesz zmuszony do ponownej instalacji systemu iOS.

1. Uruchom program iTunes (pamiętaj, aby Twój iTunes był zaktualizowany),

2. Na ekranie powinien pojawić się komunikat: „W iPhonie „[nazwa urządzenia]” wystąpił problem wymagający uaktualnienia lub odtworzenia”.

3. Wybierz opcję Uaktualnij (nie opcję Odtwórz), dzięki czemu będziesz mógł ponownie zainstalować system iOS, bez utraty swoich danych. Jeśli pobieranie potrwa dłużej niż 15 minut i urządzenie przestanie wyświetlać ekran „Połącz z iTunes”, zaczekaj na zakończenie pobierania, a następnie uruchom urządzenie ponownie.

To wszystko, jeśli powyższy poradnik nie działa, napisz do nas lub przyjdź do jednego z naszych serwisów – z pewnością pomożemy!

naprawa iphone iclinica

Już od 2009 roku serwisujemy Wasze iPhone’y, iPad’y i Macbooki. Wymieniamy zbite wyświetlacze, zużyte baterie i inne podzespoły na oryginalnych częściach. Posiadamy punkty w Poznaniu, Wrocławiu Krakowie oraz Bydgoszczy, a także prowadzimy serwis online. Sprzęty Apple nie mają przed nami tajemnic!