Co zrobić, kiedy pojawia się komunikat o treści: „Połącz z iTunes”?

iOS,iPhone,Poradniki iClinica
iphone jest zablokowany

Czasem zdarza się, że zupełnie niespodziewanie zapomnisz swojego numeru PIN. Po kilku nieudanych próbach pojawia się informacja, że iPhone jest zablokowany. „Połącz z iTunes” – głosi komunikat widoczny wówczas na wyświetlaczu. Zatem jak odblokować iPhone przez iTunes?

Mogłoby się wydawać, że w takich sytuacjach konieczne okaże się przekopanie sterty dokumentów w poszukiwaniu kodu bezpieczeństwa albo kontakt z operatorem i prośba o wsparcie. Kiedy jednak iPhone jest zablokowany, połącz z iTunes bez utraty danych i to zupełnie samodzielnie. Urządzenia obsługiwane przez system iOS są w tym przypadku bardzo przystępne w obsłudze, dlatego w większości przypadków nie będziesz potrzebować profesjonalnej pomocy. Wystarczy postępować według następujących wytycznych.

iTunes – odblokowanie iPhone’a

W przypadku komunikatu „połącz z iTunes” pozbycie się usterki składa się z dwóch kroków. Najpierw należy wprowadzić urządzenie w tryb awaryjny. Następnie trzeba przeprowadzić aktualizację z poziomu urządzenia stacjonarnego. Miej na uwadze, że tok postępowania może różnić się w zależności od posiadanego modelu iPhone’a. Na początek podłącz urządzenie mobilne do komputera z aktualną wersją iTunes. Następnie postępuj wedle następujących kroków:

Naciśnij przycisk zmniejszania głośności i zwolnij go po chwili. Następnie naciśnij przycisk boczny i przytrzymaj go aż do momentu, gdy wyświetli się ekran z komunikatem o treści „Połącz z iTunes”.

W tym samym czasie naciśnij przycisk boczny oraz przycisk odpowiadający za zmniejszanie głośności. Przytrzymuj je naciśnięte. Po chwili powinien pojawić się ekran z komunikatem „Połącz z iTunes”.

Jednocześnie naciśnij przycisk „Home” oraz przycisk górny (lub boczny). Przytrzymaj je naciśnięte aż zobaczysz ekran z komunikatem „Połącz z iTunes”.

Zablokowany iPad – połącz z iTunes

Opisywany problem nie dotyczy wyłącznie smartfonów. Podobne sytuacje mogą mieć miejsce również na tabletach sygnowanych nadgryzionym jabłkiem. Kiedy Twój iPad jest zablokowany, połącz z iTunes według poniższej instrukcji. Niezależnie od posiadanego modelu tableta, pierwszym krokiem zawsze powinno być połączenie urządzenia z komputerem wyposażonym w aktualną wersją aplikacji iTunes.

  • iPad Pro

Naciśnij i niemal od razu puść przycisk zwiększania głośności. Później naciśnij i równie szybko puść przycisk zmniejszania głośności. Następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk górny. Wówczas powinno rozpocząć się . Nie puszczaj przycisku górnego, aż urządzenie przejdzie w tryb awaryjny.

  • iPad

W tym samym czasie naciśnij przycisk Początek oraz przycisk górny (lub boczny). Pozostaw je przyciśnięte aż pojawi się ekran z napisem „Połącz z iTunes”.

Jak odblokować iPhone przez iTunes, gdy ponowne uruchomienie nie wystarczy?

Jeżeli wyżej wspomniane działania zawiodły, konieczna będzie ponowna instalacja systemu iOS. W takiej sytuacji wykonaj następujące działania:

  1. Uruchom program iTunes. Konieczna będzie aktualna wersja.
  2. Wówczas powinien wyświetlić się komunikat o treści: „W iPhone „[nazwa urządzenia]” wystąpił problem wymagający uaktualnienia lub odtworzenia”.
  3. Wybierz opcję Uaktualnij (nie opcję Odtwórz). W ten sposób będziesz mógł ponownie zainstalować system iOS, bez utraty swoich danych. Jeśli proces potrwa dłużej niż 15 minut i urządzenie przestanie wyświetlać ekran „Połącz z iTunes”, zaczekaj na zakończenie pobierania. Na koniec uruchom urządzenie ponownie.

Połącz z iTunes przy pomocy ekspertów z iClinica

Jeżeli po wykonaniu powyższych działań Twoje urządzenie nadal odmawia posłuszeństwa, skorzystaj z naszej pomocy. Napisz do nas, a postaramy się wspólnie znaleźć rozwiązanie. Zachęcamy też do odwiedzania nas w punktach stacjonarnych. Obecnie możesz znaleźć nas w Poznaniu, Krakowie, Bydgoszczy, Warszawie i Wrocławiu.

8 comments on “Co zrobić, kiedy pojawia się komunikat o treści: „Połącz z iTunes”?”

    1. Niestety, potrzebujemy więcej informacji, żeby udzielić cennych wskazówek.
      Zapraszamy do jednego z naszych serwisów gdzie nasi pracownicy na miejscu rozwiąże problemy

  1. Witam serdecznie, corka bawila sie moim telefonem iphone xs max , kilkakrotnie wpisala bledny kod , zanim sie zorientowalam iPhone zostal zablokowany i pojawil sie komunikat polacz z itunes. Bardzo prosze o pomoc.

    1. Witam, Urządzenie w takim przypadku należy wprowadzić w tryb awaryjny, po czym odtworzyć system urządzenia. Czasami udaje się połączyć z itunes w komputerze, w którym telefon był już dodany jako zaufany i nie utracić danych, jednak w przeważającej ilości należy usunąć dane, odtworzyć system oraz zalogować ponownie kontem icloud, jeżeli takowe było używane na nim i włączona była funkcja znajdź mój iphone.

      W razie potrzeby proszę o kontakt, pomożemy zarówno w serwisie jak i przy kontakcie telefonicznym.

  2. Witam serdecznie, pilnie potrzebuję pomocy. Na moim iPhone cały czas widnieje napis iPhone is disabled, Connect to iTunes. próbowałam wykonać wszystkie czynności, niestety nie mogę nic zrobić. Kabel został podłączony oraz próbowałam przytrzymać przyciski iPhone aby połączyć go z macbookiem
    Pozdrawiam

    1. Witamy, najprawdopodobniej telefon został zablokowany poprzez wpisanie zbyt wiele razy błędnego kodu, takie przypadki trafiają się również w urządzeniach z uszkodzonym panelem dotykowym, kiedy telefon „sam się dotyka”. Urządzenie w takim przypadku należy wprowadzić w tryb awaryjny, po czym odtworzyć system urządzenia. Czasami udaje się połączyć z itunes w komputerze, w którym telefon był już dodany jako zaufany i nie utracić danych, jednak w przeważającej ilości należy usunąć dane, odtworzyć system oraz zalogować ponownie kontem icloud.

      W razie problemu z przywróceniem do działania zawsze można podejść do naszego serwisu, pomożemy, doradzimy!

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Konsultant online