Kilka słów o… iPad Mini 1 / 2 / 3

Dla użytkowników, którzy nie mogli przekonać się do blisko 10-calowych wyświetlaczy Apple stworzyło pomniejszoną wersję swojego tabletu – iPad mini wyposażony w ekran o przekątnej 7,9 cala.

Urządzenie było mniejsze, smuklejsze i bardziej poręczne, oczywiście kosztem rozdzielczości ekranu. Mimo tego sprzęt ten okazał się sporym sukcesem.

12 listopada 2013 roku zadebiutowała druga wersja małego tabletu od firmy z Cupertino – Apple mini 2, które w porównaniu z poprzednikiem wyposażony został w wyświetlacz Retina, który poprawił zdecydowanie rozdzielczość urządzenia. Trzecia generacja pojawiła się jesienią 2014 roku – iPad mini 3 zadebiutował 16 października i cechował się przede wszystkim czytnikiem linii papilarnych, czyli Touch ID. Był także wydajniejsze od swojego poprzednika.

Czy montowane części są oryginalne?

Naprawy wykonujemy głównie na oryginalnych podzespołach. Oczywiście istnieją wyjątki, jeśli dana część nie jest dostępna w oryginale, to proponujemy wykonanie usługi na zamienniku (starsze modele iPhone’ów oraz obudowy).

Każda usługa na stronie jest opisana i jest uwzględnione, czy jest to oryginał, czy zamiennik. Taką informację można uzyskać podczas każdej próby kontaktu z nami (telefonicznie, mailowo, na czacie, osobiście).

Ponadto, dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem do naprawy w Polsce.

Czy kontakty/dane zapisane w telefonie zostaną skasowane?

Podczas napraw uszkodzeń mechanicznych dane nigdy nie są zerowane.

Zalecamy jednak wykonać kopię zapasową, ponieważ serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych z telefonu, ani dalszych strat, które w wyniku tego mogą nastąpić.

Jak mogę dostarczyć urządzenie do serwisu?

Urządzenia do naprawy przyjmujemy w naszych punktach stacjonarnych. Kliknij, aby zobaczyć adresy.

Jeżeli nie są Państwo z okolic Poznania, Wrocławia lub Krakowa, to zapraszamy do skorzystania z formularza wysyłkowego z opcją darmowej wysyłki i dostawy door-to-door. Cena pozostaje taka sama.

Czy można dostarczyć urządzenie "w częściach"?

Podejmujemy się naprawy urządzeń dostarczonych w częściach do naszego serwisu.

Czas takich napraw jest wydłużony ze względu na dokładnie przetestowanie urządzenia, aby zapobiec wszelkim niedogodnościom.

Mogą wystąpić dodatkowe dopłaty, lecz zawsze informujemy o tym wcześniej.

Jak długo trwa naprawa urządzenia?

Drobne naprawy dokonywane są od ręki w przeciągu 30 minut – 1 godziny. Ponad 98% napraw dokonywanych w naszym serwisie realizowane jest w ciągu 24h.

W przypadku opóźnienia zostaną Państwo poinformowani mailowo lub telefonicznie o takiej sytuacji.

Zapraszamy także do sprawdzania statusu zleceń online na naszej stronie.

Czy dostanę gwarancję na wykonaną naprawę?

Na wszystkie części oraz usługi udzielamy 3-6 miesięcy gwarancji.