Apple Pay w Polsce zanotowało bardzo obiecujący start

Apple Pay,iPhone iClinica
apple pay polska

Według – póki co – nieoficjalnych danych, Apple Pay w Polsce miało bardzo dobry start. Po pierwszym dniu usługę aktywowało kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Jest to zdecydowanie lepszy początek niż w przypadku Google Pay.

 

Bardzo dobre przyjęcie na polskim rynku

 

W Sieci pojawiają się doniesienia, jakoby kilka godzin po aktywowaniu usługi koło 3 tysięcy użytkowników banku Pekao zaczęło korzystać z Apple Pay. Podobne liczby w ciągu kilku pierwszych godzin odnotował mBank, ale tylko w przypadku kart jednej z organizacji płatniczych.

To właśnie klienci mBanku najchętniej uruchamiali usługę – szacunku mówią, że po pierwszej dobie od uruchomienia usługi z Apple Pay zaczęło korzystać około 18 tysięcy klientów! To dwa razy większa liczba niż w przypadku pierwszej doby po wystartowaniu Google Pay – wówczas usługę uruchomiło 9 tysięcy klientów.

 

Jak wyglądają inne banki?

 

Tutaj nie mamy dokładnych szacunków, ale z doniesień wynika, że po pierwszym dniu od uruchomienia usługi łączna liczba użytkowników Apple Pay w Polsce wyniosła mniej więcej od 30 do 40 tysięcy użytkowników! Co ciekawe – Google Pay po 4 miesiącach od startu używało ok. 25 tysięcy użytkowników, choć zaznaczyć należy, że usługę tę udostępniały wówczas tylko Alior Bank (+ T-Mobile Usługi Bankowe) oraz BZ WBK.

Liczba 30-40 tysięcy użytkowników po pierwszym dniu Apple Pay w naszym kraju to wynik, który należy ocenić, jako bardzo dobry. Należy podkreślić, że do 8 banków, które aktualnie dostarczają tę usługę, dołączą kolejne z PKO BP na czele, które najpóźniej we wrześniu doda do swej oferty płatności zbliżeniowe od Apple.

 

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Konsultant online