Jeśli urządzenie zaczyna sprawiać problemy albo ulegnie awarii, domyślnym krokiem jest skorzystanie z gwarancji producenta. Niestety sprzęt często sprawuje się bez zarzutów w trakcie okresu ochronnego, a kłopoty zaczynają się dopiero później. Poza tym wiele defektów nie powstaje w wyniku wad fabrycznych. W takich okolicznościach Apple nie będzie w stanie udzielić wsparcia w ramach gwarancji.
Wówczas ostatnią deską ratunku jest naprawa w serwisie pogwarancyjnym Apple. Na polskim rynku funkcjonuje szereg firm, które zajmują się wykonywaniem takich usług. Z naszej perspektywy iClinica stanowi najlepszy wybór, gdy potrzebujesz profesjonalnej obsługi, a także sprawnej i skutecznej realizacji. Na poparcie tej tezy przygotowaliśmy 10 konkretnych argumentów.
1. Ponad 10 lat doświadczenia
Obecnie sprzęt sygnowany nadgryzionym jabłkiem widujemy na każdym kroku. Przed 2010 rokiem rzeczywistość wyglądała jednak zgoła inaczej. W Polsce sprzęt Apple uchodził jeszcze za ciekawostkę, z którą zetknęli się jedynie nieliczni. Wówczas w nasze ręce trafiły pierwsze smartfony i komputery z oferty amerykańskiego producenta. Od początku pokochaliśmy te urządzenia za estetyczny design i niezawodny system operacyjny. Fascynacja płynnie ewoluowała w pasję, z której zrodziła się iClinica.
Od tamtej pory upłynęła ponad dekada. Obecnie prowadzimy 6 serwisów usytuowanych w 5 dużych miastach na terenie Polski. Możesz nas znaleźć w Poznaniu, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Bydgoszczy. W kontekście dostępnych lokalizacji na pewno nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Otwarcie kolejnych oddziałów jest tylko kwestią czasu.
Warto również zaznaczyć, że salonu stacjonarne iClinica nie działają w systemie franczyzowym. Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad standardami panującymi w każdym serwisie. Niezależnie od lokalizacji oddziału, korzystamy z części cechujących się najwyższą jakością. Ponadto nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści, do których mamy pełne zaufanie.
2. Naprawa wysyłkowa bez dodatkowych opłat
Jeżeli nie masz akurat po drodze do żadnego z salonów stacjonarnych iClinica, nadal jesteś w stanie skorzystać z naszego wsparcia. Prawdopodobnie naprawa w trybie zdalnym będzie nawet wygodniejsza niż wizyta w serwisie.
Na naszej stronie internetowej znajdziesz przycisk z napisem „Zamów darmowego kuriera”. W formularzu poprosimy o wprowadzenie danych osobowych oraz udzielenie kilku informacji dotyczących zepsutego urządzenia. W umówionym dniu zjawi się u Ciebie kurier, który odbierze sprzęt. Następnie paczka trafi do naszego serwisu, gdzie wykonamy wszystkie wymagane czynności. Po zakończeniu naprawy odeślemy przesyłkę pod wskazany adres. Poza tym pokryjemy wszystkie koszty doręczenia.
3. Setki zadowolonych klientów
Satysfakcja klientów jest najrzetelniejszą miarą naszych możliwości. W tej materii zdecydowanie mamy się czym pochwalić. Liczbę pozytywnych recenzji można już liczyć w tysiącach. Wszystkie opinie znajdują się w Google oraz na Facebooku. Rekord należy do serwisu usytuowanego w Poznaniu przy ulicy Ratajczaka. Ten oddział został już polecony przez ponad 1000 użytkowników.
Warto zaznaczyć, że nie mamy w zwyczaju prosić o napisanie komentarza. Wszystkie oceny zostały wystawione z własnej woli klientów. Kliknij w jeden z poniższych odnośników, aby podejrzeć listę recenzji.
Poznań Centrum – Google / Facebook
Poznań Rataje – Google / Facebook
4. Czat obsługiwany przez pracownika
Na podstawie własnych doświadczeń doszliśmy do wniosku, że posługiwanie się botem na czacie przeznaczonym dla klientów to kiepski pomysł. Automat nie powie więcej niż widzi w systemie. Tym samym często powiela on informacje znajdujące się w wiadomościach spływających do użytkownika na skrzynkę e-mail.
Doszliśmy do wniosku, że nasz czat musi być obsługiwany przez specjalistę z prawdziwego zdarzenia. Tylko w ten sposób będziemy w stanie udzielać precyzyjnych i wyczerpujących odpowiedzi. Czat jest do Twojej dyspozycji codziennie od 8:00 do 23:00. Warto również dodać, że rozmowa z naszym konsultantem zostanie zapisana w Twoich wiadomościach iMessage. Dzięki temu w każdej chwili możesz wrócić do uzyskanych informacji.
5. 80% napraw wykonywanych od ręki
Poza skutecznością klienci oczekują od nas przede wszystkim szybkiej realizacji usługi. W końcu otrzymujemy urządzenia, bez których trudno obejść się w toku codziennych czynności. W wielu przypadkach sprzęt jest niezbędny do wykonywania obowiązków zawodowych. Doskonale zdajemy sprawę z ciążącej na nas odpowiedzialności i dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom.
Z naszych statystyk wynika, że aż 80% napraw wykonujemy w ciągu 30-60 minut. Tym samym możesz dostarczyć nam zepsute urządzenie, a następnie wybrać się na spacer albo załatwić jakąś sprawę w okolicy. Po upływie godziny sprzęt będzie jak nowy i gotowy do odbioru.
Pozostałe 20% napraw dotyczy poważniejszych awarii, które wymagają podjęcia bardziej skomplikowanych działań. Przeprowadzenie niezbędnych czynności serwisowych nie powinno jednak trwać dłużej niż kilka dni roboczych.
6. 98% napraw z wykorzystaniem oryginalnych części
Niemal wszystkie naprawy przeprowadzane są przy użyciu oryginalnych części zamiennych. Dzięki temu Twoje urządzenie zachowa swoją pierwotną tożsamość. Jednocześnie wymiana komponentów nie zakłóci kompatybilności w wymiarze sprzętowym oraz systemowym.
Po zamienniki sięgamy wyłącznie na życzenie klienta. Taka decyzja zazwyczaj wynika z różnicy w cenie. Oryginalne części są nieco droższe od alternatywnych rozwiązań. Wprowadzenie zamienników do oferty zostało poprzedzone serią skrupulatnych testów. Dzięki temu jesteśmy całkowicie pewni wysokiej jakości wykonania tych komponentów.
7. Stałe zniżki na bardziej złożone naprawy
Jeżeli zachodzi potrzeba wykonania dwóch napraw w jednym urządzeniu, zawsze udzielamy rabatu obejmującego koszt całej usługi. Wysokość zniżki wynosi minimalnie 10%. Dzięki temu przy niektórych awariach jesteś w stanie zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.
W ramach przykładu załóżmy, że odwiedza nas klient, który upuścił iPhone 12 Pro Max na chodnik. W wyniku zderzenia doszło do rozbicia szybki oraz uszkodzenia tylnej klapki. Wymiana obu elementów kosztowałaby domyślnie 1998 złotych. Przy wycenie uwzględniamy jednak 10-procentowy rabat. W rezultacie ostateczny koszt naprawy wyniesie 1798 złotych i 20 groszy, a tym samym klient zaoszczędzi niemal 200 złotych.
8. System rezerwacji
Nieprzerwanie staramy się usprawniać organizację pracy, aby jak najszybciej wykonywać naprawy. W tym celu korzystamy z różnych rozwiązań. Jednym z nich jest system rezerwacji. Po wejściu na naszą stronę zobaczysz przycisk z napisem „Rezerwuj wizytę”. Po kliknięciu należy wybrać model urządzenia, rodzaj naprawy, a także wybrać miasto i dogodny termin.
Nie oznacza to jednak, że nie można skorzystać z naszych usług bez uprzedniego zapisania się na wizytę. Możesz wstąpić do serwisu Apple i zlecić naprawę bez umawiania się. W przypadku poważniejszych awarii prosimy jednak o wcześniejszy kontakt. Dzięki temu jesteśmy w stanie utrzymać najwyższe standardy obsługi.
9. Infolinia oferująca realne wsparcie
Nasz infolinia jest dostępna pod numerem telefonu 666 666 317. Nasz konsultant udzieli konkretnej i wyczerpującej odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Nawet jeżeli linia jest chwilowo zajęta, rejestrujemy próbę kontaktu z Twojej strony. Następnie błyskawicznie oddzwaniamy i przekazujemy niezbędne informacje. W ten sposób możemy również zarezerwować wizytę w dowolnym salonie z naszej sieci.
Wszystkie rozmowy są przez nas zapisywane. Nagrania służą nam jako materiały szkoleniowe. Dzięki temu możemy nieustannie podnosić kwalifikacje w obsłudze klienta.
10. Pełny zakres naprawy
Oddajemy Tobie sprzęt dopiero, gdy mamy całkowitą pewność, że udało się przywrócić pełną sprawność. Dobrym przykładem jest nasze podejście do napraw nowszych smartfonów z oferty Apple. Wraz z wydaniem iPhone’a 8 producent zmienił konstrukcję wyświetlacza. Jeśli decydujesz się na wymianę tego elementu, nowy ekran musi zostać zaprogramowany, aby zachować kompatybilność z funkcjami True Tone oraz ALS (dostosowanie jasności wyświetlacza do warunków oświetleniowych w otoczeniu użytkownika). W naszym serwisie oczywiście przeprowadzamy komplet niezbędnych działań. Dzięki temu Twój sprzęt odzyska pełen zakres swoich pierwotnych możliwości.
Jeżeli masz jeszcze pytania dotyczące naszej działalności, koniecznie daj znać w komentarzu pod artykułem. Postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości. Jesteśmy też do dyspozycji przez telefon, e-mail oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.